مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 16:352021-04-08سياسي

حذف ارز 4200 تومانی شاه بیت اصلاحات بودجه بود/ مجلس مانع گرانی اینترنت مردم شد


عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه حذف ارز 4200 تومانی از بودجه سال 1400( از نیمه دوم سال) را شاه بیت تغییرات و اصلاحات انجام شده در این لایحه اعلام و تأکید کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاهT محمد رشیدی نماینده مردم شهرستان کرمانشاه در نیز  به زودی با مشخص شدن  پیمانکار پروژه شروع خواهد شد.

وی گفت: همچنین توانستیم مجوز تدریس دو رشته به نام های علوم تغذیه و بهداشت ایمنی را در مقطع دکتری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را اخذ کنیم.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعریف درستی از راه روستایی نشده است و راه روستایی لزوما راه آسفالته نیست،  گفت: بودجه سال گذشته راه روستایی کل استان 7 میلیارد تومان بود که امسال این رقم به 150 میلیارد تومان افزایش یافته است که البته این مبلغ هنوز هم کم است.

رشیدی ادامه داد: در بودجه امسال 600 میلیارد تومان برای آب روستایی استان کرمانشاه در نظر گرفته شده است که چیزی در حد یک معجزه است.

وی با اشاره به مشکل اینترنت در روستاها و مشکلات مربوط به برنامه شاد، وعده داد: در اولین فرصت در دیدار با وزیر ارتباطات سعی خواهم کرد این مشکل حل شود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس عمده مشکلات روستاها را بیکاری ناشی از عدم مهارت دانست و بیان کرد: سازمان جهادکشاورزی و اداره کل تعاون روستایی باید در این ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف ارز 4200 تومانی شاه بیت اصلاحات بودجه بود/ مجلس مانع گرانی اینترنت مردم شد

حذف ارز 4200 تومانی شاه بیت اصلاحات بودجه بود/ مجلس مانع گرانی اینترنت مردم شد