مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 17:002021-04-08اقتصادي

اقدامات وزارت نفت در سیستان و بلوچستان محرک بخش های اقتصادی است


اقدامات وزارت نفت در این استان محرکی برای همه وزارتخانه های اقتصادی بویژه صنعت، معدن و تجارت و کشاورزی است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اقدامات وزارت نفت در این استان محرکی برای همه وزارتخانه های اقتصادی بویژه صنعت، معدن و تجارت و کشاورزی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا احمدعلی موهبتی 19 فروردین ماه در نشست پیگیری طرح های گازرسانی در سیستان وبلوچستان با حضور وزیر نفت در زابل اظهارداشت: از اقدامات خوب گازرسانی در این استان با معین سازی و شتابی که گرفته از وزیر نفت تشکر می کنیم و امید است این روند برای سایر شهرهای منطقه که مطالعات آن نیز انجام شده عملی شود.

وی با اشاره به توجه ویژه دولت به سیستان و بلوچستان افزود: در موضوع بودجه بالاترین رشد بودجه 1400 برای این استان بوده بطوریکه با عنایت دولت و مجلس 300 درصد رشد در بودجه امسال داریم.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه توجه به بندر شهید بهشتی و 2 کلید واژه رهبر معظم انقلاب تحت عنوان تنگه احد و سواحل مکران به عنوان گنج پنهان مورد توجه دولت قرار گرفته تصریح کرد: طرح 46 هزار هکتاری منطقه سیستان که 850 میلیون دلار هزینه آن شده سرسبزی کنونی منطقه را رقم زده قطعاً اگر این طرح نبود چالش های فراوانی در این منطقه به وجود می آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات وزارت نفت در سیستان و بلوچستان محرک بخش های اقتصادی است

اقدامات وزارت نفت در سیستان و بلوچستان محرک بخش های اقتصادی است