مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1400 ساعت 05:402021-04-09سياسي

ثبت نام 982 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر اصفهان


982 نفر تا سومین روز از مهلت قانونی ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستاها و تیره های عشایری در این استان نام نویسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از داره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، علی اصغر رفیعی نژاد اظهار داشت: از میان داوطلبانی که تا کنون در انتخابات شوراهای اسلامی روستایی و تیره های عشایری در استان اصفهان ثبت نام کردند 912 نفر مرد و 70 نفر زن هستند.

دبیر ستاد انتخابات اصفهان با بیان اینکه بیشتر داوطلبان از شهرستان اصفهان با 177 نفر هستند، اظهار داشت: تا سومین روز مهلت قانونی ثبت نام، 734 نفر بصورت مراجعه حضوری، 124 نفر از طریق دفاتر پیشخوان دولت، 52 نفر از طریق برنامه های کاربردی تلفن همراه و 72 نفر از طریق برنامه های کاربردی رایانه نام نویسی کردند.

وی خاطرنشان کرد: امسال داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره های عشایری در استان اصفهان برای 2 هزار و 763 کرسی در روستاهای دارای سه کرسی شورا (921 روستا) و 580 کرسی روستاهای دارای پنج کرسی (116 روستا) با هم رقابت می کنند.

رفیعی نژاد با اشاره به اینکه انتخابات تیره های عشایری در استان اصفهان در 6 شهرستان اصفهان، سمیرم، ، تاکید کرد که بطور معمول آمار داوطلبان در روزهای پایانی مهلت قانونی ثبت نام افزایش بیشتری می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 982 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر اصفهان

ثبت نام 982 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر اصفهان