مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1400 ساعت 09:552021-04-09سياسي

گمراهی جهانیان بخاطر کوتاهی در احیای امر اهل بیت(ع) است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید محمد سعیدی در سخنان آدینه ای خود با اشاره به دعای امام هشتم مبنی بر اینکه خدا یا اگر در روزهای گذشته ماه شعبان ما را نبخشیده ای در رزوهای باقی مانده از آن ما را ببخش، اظهار کرد: غفران و بخشش خداوند برای نزول رحمت الهی و دفع بلایا و همچنین برای ورورد به ماه مبارک رمضان بسیار مهم است.

وی با اشاره به توصیه های امام هشتم علیه السلام به اباصلط برای روزهای پایانی ماه شعبان، اضافه کرد: اولین توصیه ایشان این بود که آنچه به حال تو مفید است را انجام ده و آنچه برای تو مفید نیست را ترک کن و در قرآن هم آمده است که مؤمنین از کارهای لغو و بیهوده پرهیز می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قم ترک کارهای بیهوده و انجام کارهای مفید را راهبرد کلان و خط مشی مؤمنین دانست و مطرح کرد: فرمودند که خدا رحمت کند کسی را که امر ما را احیا کند؛ راوی سؤال کرد که چگونه امر شما احیا می شود؟ ایشان فرمودند که معارف و علوم ما اهل بیت را یاد بگیرید و به دیگران بیاموزید زیرا اگر مردم معارف و علوم ما اهل بیت را بدانند از ما تبعیت می کنند.

سعیدی ادامه داد: تقصیر بخشی از گمراهی مردم جهان به عهده کسانی است که یا ولایت و خلافت اهل بیت علیه السلام را نپذیرفتند و انکار کردند و یا پذیرفتند و نسبت به آن بی تفاوت هستند و به دیگران انتقال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمراهی جهانیان بخاطر کوتاهی در احیای امر اهل بیت(ع) است

گمراهی جهانیان بخاطر کوتاهی در احیای امر اهل بیت(ع) است