مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1400 ساعت 09:552021-04-09اقتصادي

افزایش تعداد مناطق شهرداری بندرعباس از 3 به 4منطقه


تعداد مناطق شهرداری بندرعباس از 3 به 4 منطقه افزایش یافت و حبیب بهادری شهردار جدید منطقه 2 بندرعبا و علی پاسلارزاده شهردار منطقه 4 منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، پس از سال ها انتظار بالاخره شهرداری بندرعباس از3 منطقه به 4 منطقه توسعه یافت.

عباس امینی زاده شهردار بندرعباس نیز در احکامی حبیب بهادری را به عنوان شهردار منطقه2، مجتبی سلیمی را به عنوان شهردار منطقه3 و علی پاسلارزاده هم به عنوان شهردار منطقه4 منصوب کرد.

مهدی رنجبری نیز همچنان شهردار منطقه 1 بندرعباس است.

جهانبخش معاون شهردار بندرعباس در این باره اظهار داشت: پیگیری برای افزایش مناطق مدیریتی شهر از حدود 3سال قبل آغاز شد و در سال99 از سوی وزارت کشور رسما ابلاغ شد.

  وی افزود: بودجه امسال شهرداری هم بر اساس شرایط جدید، یعنی ساختار مدیریتی 4منطقه تدوین و به تصویب شورای شهر رسیده است و با توجه به نوع خدمات، شرایط بافت فرسوده و عوامل دیگر و همچنین از سوی دیگر اهمیت رویکرد ناحیه محوری، افزایش مناطق مدیریتی یک ضرورت محسوب می شد که خوشبختانه به نتیجه مطلوب رسیده و اکنون شاهد آغاز فعالیت آن هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، بر اساس وضعیت جدید هر منطقه دارای 3ناحیه است و محدودهٔ خدمات دهی مناطق به شرح زیر است:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعداد مناطق شهرداری بندرعباس از 3 به 4منطقه

افزایش تعداد مناطق شهرداری بندرعباس از 3 به 4منطقه