مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1400 ساعت 10:352021-04-09اقتصادي

تحکیم همکاری های بازرگانی محور دیدار مقامات ازبکستان و ترکیه


وزیر سرمایه گذاری و تجارت خارجی ازبکستان در شهر «تاشکند» با وزیر بازرگانی ترکیه دیدار و مسایل مهم در افزایش همکاری های اقتصادی و بازرگانی را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، سردار عمرزاق اف معاون نخست وزیر، وزیر سرمایه گذاری و تجارت خارجی ازبکستان با رخسار پکجان وزیر بازرگانی ترکیه در شهر تاشکند دیدار و مسایل تحکیم همکاری های اقتصادی و بازرگانی بین دو کشور را بررسی کردند.

در چارچوب این دیدار همچنین گفت وگوهای دوجانبه با حضور روسای مجمع صادرکنندگان، اتحادیه صنعتگران و کارآفرینان، اتحادیه پیمانکاران ترکیه و همچنین وزارت امور خارجه و اتاق بازرگانی و صنایع ازبکستان برگزار شد.

طرفین گرایشات کنونی در زمینه همکاری های سرمایه گذاری را بررسی و بر پایبندی متقابل برای ارائه کمک مداوم به کارآفرینان ترکیه که طرح های سرمایه گذاری را در ازبکستان اجرا می کنند، تاکید کردند.

همچنین در چارچوب این دیدار چگونگی و چشم انداز گسترش بیش از پیش همکاری های متقابل از جمله اقدامات مشترک در افزایش حجم مبادلات بازرگانی با هدف رساندن آن به 5 میلیارد دلار در آینده نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

  همچنین وظایف دست اول در تسریع هماهنگی طرح قرارداد در مورد تسهیل تجارت بین ازبکستان و ترکیه از طریق تشدید همکاری های متقابل صا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحکیم همکاری های بازرگانی محور دیدار مقامات ازبکستان و ترکیه

تحکیم همکاری های بازرگانی محور دیدار مقامات ازبکستان و ترکیه