مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1400 ساعت 11:502021-04-09سياسي

خبرنگار ایرنا بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت


«علی حیدر شاه حسینی» خبرنگار باسابقه خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) در استان مرکزی شامگاه پنجشنبه بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

- علی حیدر شاه حسینی خبرنگار باسابقه خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) در استان مرکزی شامگاه پنجشنبه بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد و جامعه رسانه ای استان داغدار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، علی حیدر شاه حسینی 56 ساله متولد سال 1344 از روزنامه نگاران باسابقه استان مرکزی، از یک هفته پیش به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک بستری بود.

وی در کارنامه حرفه ای اش ریاست ایرنا در استان های خراسان، مرکزی، همدان و قزوین را دارد و فعالیت خبری و سرپرستی روزنامه ایران در استان مرکزی را نیز بیش از یک دهه برعهده داشت.

این فرهیخته فقید یکی از اعضای موسس خانه مطبوعات در استان مرکزی بود و در 2 دوره فعالیت این نهاد نیز به عنوان رییس و عضو فعالیت داشت.

وی از تحلیلگران حوزه فرهنگی و سینمای کشور بود که از وی 2 تالیف سینمایی با عناوین تاریخچه سینما در اراک و اندرخم یک کوچه برجا مانده است.

این فعال رسانه ای در کارنامه حرفه ای خود پوشش خبری حوادث افغانستان، زلزله بم، حوادث و رویدادهای استان کردستان، منطقه آزاد قشم را داشت و همواره با قلم و رفتار فرهنگی می کوشید تا اثری مانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگار ایرنا بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

خبرنگار ایرنا بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت