مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1400 ساعت 18:352021-04-09سياسي

طرح الحاق روستای «جهان آباد» به شهر بروجرد در مراحل نهایی است


مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری لرستان گفت: طرح الحاق روستای «جهان آباد» به شهر بروجرد در مراحل نهایی است.

- خرم آباد- مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری لرستان گفت: طرح الحاق روستای جهان آباد به شهر بروجرد در مراحل نهایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا بیرانوند در سخنانی اظهار داشت: با دستور استاندار لرستان، پیگیری مستمر ایشان از طریق وزیر کشور و معاون سیاسی وزیر، پیگیری های انجام شده توسط معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان و نمایندگان شهرستان های پلدختر، سلسله، دلفان و بروجرد، همراه و همگام با استاندار، تلاش های فراوانی در جهت ارسال طرح های تقسیمات کشوری به کمیسیون دولت انجام شده است.

وی افزود: دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری لرستان اقدامات لازم را در خصوص پیگیری طرح های گذشته و تهیه طرح های جدید (ایجاد شهرستان و بخش) در دستور کار قرار داده و با کار کارشناسی و بازدید میدانی، اتفاقات خوبی صورت گرفته است.

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری لرستان گفت: تهیه طرح شهرستان معمولان با ایجاد دو بخش مرکزی و افرینه که توسط وزیر کشور برای تصویب به کمیسیون ارسال شده، ارسال طرح ایجاد بخش سیمره در شهرستان پلدختر که در صورت تصویب طرح در هیئت دولت، یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح الحاق روستای «جهان آباد» به شهر بروجرد در مراحل نهایی است

طرح الحاق روستای «جهان آباد» به شهر بروجرد در مراحل نهایی است