مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 04:052021-04-10سياسي

ثبت نام 1160 داوطلب جهت شرکت در انتخابات شوراهای روستا در چهارمحال و بختیاری


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون 1160 داوطلب برای شرکت در شوراهای اسلامی روستا و تیره های عشایری در استان ثبت نام کرده اند که حدود 70 درصد داوطلبان ثبت نام خود را به صورت غیر حضوری انجام داده اند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون 1160 داوطلب برای شرکت در شوراهای اسلامی روستا و تیره های عشایری در استان ثبت نام کرده اند که حدود 70 درصد داوطلبان ثبت نام خود را به صورت غیر حضوری انجام داده اند.

جعفر مردانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه از زمان آغاز ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی روستا و تیره های عشایری در چهارمحال و بختیاری تاکنون 1160 نفر به صورت حضوری و غیر حضوری ثبت نام خود را انجام داده اند، اظهار کرد: از این تعداد افراد دواطلب 1122 نفر مرد و 38 نفر نیز زن هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: از مجموع افراد داوطلب جهت شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره های عشایری در استان 70 درصد به صورت غیرحضوری و 30 درصد نیز به صورت حضوری ثبت نام خود را انجام داده اند.

وی ادامه داد: از تعداد داوطلبان ثبت نام کننده برای شوراهای اسلامی روستا و تیره های عشایری در چهارمحال و بختیاری 173 نفر دارای مدرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 1160 داوطلب جهت شرکت در انتخابات شوراهای روستا در چهارمحال و بختیاری

ثبت نام 1160 داوطلب جهت شرکت در انتخابات شوراهای روستا در چهارمحال و بختیاری