مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 04:352021-04-10پزشكي

سندروم پیررابین چگونه درمان می شود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انجمن جراحان دهان، فک وصورت دکتر بهزاد رهسپار، رییس انجمن جراحان دهان، فک و صورت در ارتباط با سندروم پیررابین اظهار داشت: - رییس انجمن جراحان دهان، فک و صورت توضیحاتی درباره دلایل ابتلای نوزادان به سندروم پیررابین و راهکار درمانی آن ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انجمن جراحان دهان، فک وصورت دکتر بهزاد رهسپار، رییس انجمن جراحان دهان، فک و صورت در ارتباط با سندروم پیررابین اظهار داشت: از هر 10 هزار تولد تقریباً یک نوزاد مبتلا به سندروم پیررابین می شودو شیوع این بیماری تقریباً میان نوزادان دختر و پسر یکسان بوده و تفاوت چندانی ندارد.

وی افزود: سندروم پیررابین به صورتی است که فک پایین نوزاد رشد نکرده و زبان راه هوایی را می بندد و می تواند با مشکل شکاف کام نرم و سخت نیز همراه باشد بنابراین نوزاد در بدو تولد نمی تواند تنفس داشته باشد و حتماً باید اقدامات لازم برای نجات جان آن انجام گیرد.

رییس انجمن جراحان دهان، فک و صورت وی ادامه داد: نوزادانی که با این شرایط متولد می شوند بلافاصله باید توسط فوق تخصص بیهوشی نوزادان یا متخصص بیهوشی مورد بیهوشی قرار گیرند و جراح دهان فک و صورت با قرار گذاشتن دستگاه ای تحت عنوان دیستراکتور بر روی استخوان فک پایین اقدامات لازم را انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سندروم پیررابین چگونه درمان می شود؟

سندروم پیررابین چگونه درمان می شود؟