مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 05:152021-04-10پزشكي

اختصاص 5 بخش بیمارستان بعثت همدان به بیماران کرونایی


مدیر بیمارستان بعثت همدان اعلام کرد: پنج بخش بیمارستان صرفا برای پذیرش بیمار مبتلا به کرونا مهیا بوده و پذیرش این بیماران بدون وقفه در حال انجام است.

- ایسنا/همدان مدیر بیمارستان بعثت همدان اعلام کرد: پنج بخش بیمارستان صرفا برای پذیرش بیمار مبتلا به کرونا مهیا بوده و پذیرش این بیماران بدون وقفه در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزشی درمانی بعثت همدان، حمید کیانی فتوت اظهار کرد: مجتمع بعثت در مواجهه با پیک چهارم کرونا برای ارائه خدمات درمانی با تمام قوا در خدمت هموطنان است.

وی افزود: این مرکز با توجه به اینکه بزرگترین سانتر تروما، اطفال و سوختگی استان است و با توجه به موقعیت مواصلاتی همدان و افزایش رفت و آمد وسایل نقلیه مسافران برای رسیدن به استان های همجوار و افزایش بروز حوادث ترافیکی و تصادفات، برای ارائه خدمات به هموطنان در حالت آماده باش قرار دارد و با وجود محدودیت های موجود با ایثار و فداکاری پرسنل این مجتمع، ارائه خدمات به مناسب ترین شکل موجود به مراجعان انجام شده است.

کیانی اذعان کرد: به دنبال همه گیری و پیک چهارم کرونا و افزایش تعداد موارد مبتلا به بیماری کرونا طی جلسه اورژانسی که با حضور تیم مدیریتی مرکز برگزار شد، در حداقل زمان ممکن با درنظر گرفتن عدم تداخل ارائه خدمات به سایر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 5 بخش بیمارستان بعثت همدان به بیماران کرونایی

اختصاص 5 بخش بیمارستان بعثت همدان به بیماران کرونایی