موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - رياست جمهوري - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حقوق بازنشستگان - ايرانيان مقيم خارج - محمدباقر قاليباف - باشگاه پرسپوليس - ليگ برتر فوتبال ايران - كاپوكانونيره - تالار چهارسو تئاتر شهر - هفته نشنال جئوگرافيك - معاون وزير آموزش و پرورش - شيهد - سپاهان رسانه - قهرماني مس رفسنجان - فدراسيون سرآمدان علمي - سوپركاپ اروپا - سريال دهه فجر - احمد اميرآبادي فراهاني - علوم تربيتي - جشنواره فيلم روتردام

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 05:202021-04-10اقتصادي

حیات صنایع لبنی ابرکوه در گرو پرورش 10 هزار گاو شیری


فرماندار ابرکوه پاسخگویی به نیاز واحدهای تولید لبنی این شهرستان را مستلزم افزایش دام های شیری ابرکوه به 10 هزار راس دانست.

- ایسنا/یزد فرماندار ابرکوه پاسخگویی به نیاز واحدهای تولید لبنی این شهرستان را مستلزم افزایش دام های شیری ابرکوه به 10 هزار راس دانست.

محمدحسین امامی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر سه واحد تولید لبنیات در شهرستان فعال است که تا خردادماه یک واحد دیگر با ظرفیت روزانه 300 تن شیر نیز به آنها اضافه می شود و این در حالی است که هم اکنون روزانه در شهرستان 70 تن شیر تولید می شود که تقریباً پاسخگوی یک پنجم نیاز کل شهرستان است.

وی تأکید کرد: راهکار ثبات فعالیت واحدهای لبنی شهرستان با توجه به حجم سرمایه گذاری سنگینی که دارند، حمایت و تسهیل روند سرمایه گذاری برای پرورش 10 هزار رأس گاو شیری است تا نیاز این واحدها تأمین شود.

امامی همچنین به مشکل بزرگ و جدی کمبود نهاده های دامی که این روزها دامداران ابرکوهی نیز با آن دست و پنجه نرم می کنند، اشاره کرد و گفت: اواخر سال گذشته برخی دامداران ابرکوهی به همین دلیل متضرر شدند ولی به هر شکل ممکن تاکنون توانسته اند با مشقت فراوان نهاده های مورد نیاز شهرستان را تأمین کنند اما در این زمینه باید تصمیم اساسی گرفته شود تا دامداران بیش از این متحمل خسارت نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیات صنایع لبنی ابرکوه در گرو پرورش 10 هزار گاو شیری

حیات صنایع لبنی ابرکوه در گرو پرورش 10 هزار گاو شیری