مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 06:402021-04-10سياسي

مجموعه تفسیر همراه در ماه مبارک رمضان رونمایی می شود


حجت الاسلام ارزانی، با اشاره به برنامه های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در ماه مبارک رمضان، از رونمایی مجموعه تفسیر همراه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: بر اساس شرایط استان ها و مناطق کشور سلسله فعالیت های ستاد فهما استمرار خواهد یافت، اما عمده تمرکز ما نسبت به سلسله برنامه ها و پویش های مجازی شکل گرفته است.

رییس ستاد فهما در ادامه به طرح تلاوت نور اشاره کرد و افزود: بیش از دو دهه است که این طرح در سطح مساجد کشور برگزار می شود و اکنون در آستانه دهه سوم همزمان با ماه مبارک رمضان در نظر گرفتیم تا دستاورد سال ها اجرای این طرح قرآنی را رونمایی کنیم.

حجت الاسلام ارزانی گفت: در این راستا 30 مجلد در قطع پالتویی و 4 مجلد در قطع وزیری از طرح تلاوت نور شامل تفسیر و ارائه نکات از یکی از آیات منتخب در هر صفحه از قرآن کریم که به خط عثمان طه نگارش شده، ذیل طرح ملی تلاوت نور در ولادت امام حسن مجتبی (ع) در ماه مبارک رمضان رونمایی خواهد شد.

رییس ستاد فهما تصریح کرد: این مجموعه دست مایه خوبی به ویژه برای روزهای مبارک ماه رمضان است چراکه رمضان بنا بر حدیثی از امام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه تفسیر همراه در ماه مبارک رمضان رونمایی می شود

مجموعه تفسیر همراه در ماه مبارک رمضان رونمایی می شود