مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 07:252021-04-10پزشكي

احتمال وجود کرونای انگلیسی در میان بیماران خراسان شمالی


رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با توجه به شیب تند شیوع بیماری کووید 19، احتمال می رود که ویروس کرونای انگلیسی در این استان همانند سایر نقاط کشور وجود داشته باشد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با توجه به شیب تند شیوع بیماری کووید 19، احتمال می رود که ویروس کرونای انگلیسی در این استان همانند سایر نقاط کشور وجود داشته باشد.

دکتر سید احمد هاشمی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: طی امروز از همکارانم درخواست کرده ام که تعدادی از نمونه ها را دوباره بررسی کنند ولی مطمئنا در میان آن ها کرونای انگلیسی نیز وجود دارد.

وی در پاسخ به این سوال که قبل از سال گذشته امکان تشخیص کرونای انگلیسی در این استان وجود نداشته و آیا اکنون این امکان فراهم شده است، افزود: در گذشته تعدادی کیت اختصاص داده بودند که تعداد آن ها محدود بود اما کیت های جدید اختصاص یافته و طی یکی دو روز آینده اعلام می کنیم که موارد ابتلا به کرونای انگلیسی در این استان وجود داشته یا خیر.

هاشمی در ارتباط با تخت های اختصاص یافته بیمارستانی به بیماران مبتلا به کرونا نیز بیان کرد: عمل های جراحی های غیرضروری را در استان متوقف کرده ایم و بخش های غیرکرونایی بیمارستان امام حسن(ع) را به بیمارستان امام علی(ع) بجنورد متتقل کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال وجود کرونای انگلیسی در میان بیماران خراسان شمالی

احتمال وجود کرونای انگلیسی در میان بیماران خراسان شمالی