مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 07:502021-04-10سياسي

بخشنامه بخشودگی جرائم کارفرمایان به زودی ابلاغ می شود


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: به زودی بخشنامه بخشودگی جرایم کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی و اصناف به استان کرمان ابلاغ می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه منظور مساعدت با کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی و اصناف طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی از آغاز تحولات اقتصادی بعد از تشکیل دولت سیزدهم خبر داد و گفت: در صورتی که نگاه به درون و استفاده از ظرفیت ها فراهم شود اطمینان داریم اقتصاد ایران مسیر خود را طی خواهد کرد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: موانع موجود در کشور در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری است که موانع نرم افزاری نگاه و نگرش به نحوه فعالیت های اقتصادی در کشور است و نگاهی که رفع مشکلات را در بیرون جستجو می کند بزرگترین مانع در رشد و اعتلای اقتصاد کشور است.

وی از به کار بردن عنوان شعار برای نامگذاری های سال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی خودداری کرد و گفت: به کار بردن واژه شعار مفهوم محتوایی خوبی ندارد لذا باید از نامگذاری سال به عنوان فرمان رهبری نام ببریم.

پورابراهیمی گفت: امروز اگر در کشور علیرغم تمام مشکلات و شرایط موجود توانسته ایم مقاومت کنیم به دلیل رویکرد مقاومت و عقبه جریان اعتقادی و فکری مردم است که در آیین تشییع سپهبد شهید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشنامه بخشودگی جرائم کارفرمایان به زودی ابلاغ می شود

بخشنامه بخشودگی جرائم کارفرمایان به زودی ابلاغ می شود