مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 12:452021-04-10ورزشي

احمدی: اقدامات توسعه ای در حوزه ورزش همگانی امری ملی و برگشت ناپذیر است


سید عبدالحمید احمدی امروز در بازدید از فدراسیون ورزش های همگانی مسیر طی شده برای ترغیب عموم مردم به ورزش را اقدامی ملی، براساس برنامه و برگشت ناپذیر توصیف کرد.

- سید عبدالحمید احمدی امروز در بازدید از فدراسیون ورزش های همگانی مسیر طی شده برای ترغیب عموم مردم به ورزش را اقدامی ملی، براساس برنامه و برگشت ناپذیر توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی با حضور در محل فدراسیون ورزش های همگانی از دستاوردهای این فدراسیون در سال 99 و تلاش مجموعه مدیریتی آن تمجید کرد و افزود: خوشبختانه فدراسیون ورزش های همگانی جایگاه واقعی خود را در راهبری ورزش همگانی کشور به عنوان یک فدراسیون راهبردی پیدا کرد و این مسیر به اعتقاد من برگشت ناپذیر است و در آینده نیز تقویت خواهد شد.

وی افزود: در زمینه حمایت بودجه ای از فدراسیون ورزش های همگانی در حال تدوین تفاهم نامه هایی هستیم تا از این پس ابلاغ اعتبارات به ادارات کل ورزش و جوانان استان ها بر اساس تفاهم نامه باشد و این موضوع زمینه برای اجرای پروژه های ملی فدراسیون ورزش های همگانی را در سال جاری فراهم خواهد کرد.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در ادامه اظهار داشت: توفیق فدراسیون در خلق یک الگو و ادبیات بومی مبتنی بر بازاریابی اجتماعی است و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی: اقدامات توسعه ای در حوزه ورزش همگانی امری ملی و برگشت ناپذیر است

احمدی: اقدامات توسعه ای در حوزه ورزش همگانی امری ملی و برگشت ناپذیر است