مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 03:512021-04-11فرهنگي

سه پژوهش جدید در پژوهشگاه فرهنک، هنر و ارتباطات انجام می شود


سه پژوهش حفظ و بازتولید هویت فرهنگی عشایر، بررسی تحولات صنعت سینمای خانگی در ایران و اقتضائات توسعه انیمیشن در ایران در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در ادامه پژوهش های خود سه موضوع جدید را تحلیل و پژوهش می کند.

حفظ و بازتولید هویت فرهنگی عشایر حفظ و بازتولید هویت فرهنگی عشایر با مطالعه موردی خودتزیینی زنان عشایر عرب کُتی تهران ، توسط طیبه عزت اللهی نژاد در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، انجام می شود.

مسأله اصلی این پژوهش، بررسی چگونگی رابطه مولفه های زیبایی شناسانه خودتزیینی زنان عشایر عرب کتی با استفاده از پوشش سنتی با زمینه های تاریخی، فرهنگی و اجتماعی آنان است.

این مطالعه تلاش می کند به سوالاتی چون چیستی مولفه های زیبایی شناسی بومی در خودتزیینی پوشش زنان عشایر عرب کتی (روستای حصاربالای ورامین)، چگونگی تأثیر خودتزیینی پوشش زنان عشایر عرب کتی در تداوم ارزش ها، باورها و ساختار جامعه آنان و نیز چگونگی برنامه ریزی برای روستای حصاربالا به عنوان تنها روستای هدف گردشگری عشایری تهران از طریق حفظ و بازتولید خودتزیینی سنتی زنان عشایر عرب کتی در این روستا پاسخ دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه پژوهش جدید در پژوهشگاه فرهنک، هنر و ارتباطات انجام می شود

سه پژوهش جدید در پژوهشگاه فرهنک، هنر و ارتباطات انجام می شود