مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 06:202021-04-11سياسي

حکم دادستان هند برای ممنوعیت فروش واکسن کرونا به ایران


نماینده مردم اراک در مجلس از حکم دادستان هند برای ممنوعیت فروش واکسن کرونا به ایران خبر داد و گفت: لازم است تادستگاه دیپلماسی برای حل این مشکل اقدامات لازم را صورت دهد.

- در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: با وجود پرداخت هزینه هنگفت خرید واکسن کرونا از هند دادستان این کشور به موضوع ورود پیدا کرده و حکم به عدم فروش واکسن کرونا به ایران داده است.

وی افزود: ضروری است تا دستگاه دیپلماسی ما در این زمینه فعالانه ورود پیدا کند و مشکل را هر چه زودتر مرتفع سازد و قوه قضاییه ما نیز دادستان کشور با رایزنی با همتای هندی نسبت به حل و فصل این موضوع اقدام کند.

نماینده مردم اراک در مجلس اظهار داشت: متأسفانه اقدامات دولت برای مقابله با بیماری کرونا مسیر صحیحی را طی نمی کند و این رویه نمی تواند ما را به مهار این بیماری در کشور برساند.

آصفری با بیان اینکه تا کنون 250 هزار دوز واکسن کرونا در کشور به افراد تزریق شده خاطرنشان کرد: حتی کادر درمان ما هم به طور کامل این واکسن را دریافت نکردند اینکه نشان می دهند که نگهبان پارک و چند پزشک و پرستار و امثال آن این واکسن را دریافت کرده اند در حد شوی تبلیغاتی است.

وی افزود: با موضوع کرونا نمی شود سیاسی و تبلیغاتی برخورد کرد و باید دولت برای مهار این بیماری و ویروس اقدام جدی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم دادستان هند برای ممنوعیت فروش واکسن کرونا به ایران

حکم دادستان هند برای ممنوعیت فروش واکسن کرونا به ایران