مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 06:502021-04-11اقتصادي

شیرین ترین موزه ایران در یزد


یزد یکی از برندهای خاص کشور در حوزه تولید انواع شیرینی های سنتی است که بعضاً آوازه برخی از شیرینی هایش در دیگر کشورها شنیده می شود اما تاکنون موزه ای با این عنوان نداشته و امروز متولیان شیرینی در یزد نوید راه اندازی موزه ای متفاوت از شیرین ترین سوغات یزد را می دهند.

- ایسنا/یزد یزد یکی از برندهای خاص کشور در حوزه تولید انواع شیرینی های سنتی است که بعضاً آوازه برخی از شیرینی هایش در دیگر کشورها شنیده می شود اما تاکنون موزه ای با این عنوان نداشته و امروز متولیان شیرینی در یزد نوید راه اندازی موزه ای متفاوت از شیرین ترین سوغات یزد را می دهند.

در جهان روزهای متعددی بنام شیرینی های مختلف و انواع خوراکی وجود دارد، از روز کیک ماه مخصوص چینی ها گرفته تا روز جهانی کیک شکلاتی و سایر انواع شیرینی که فرصتی برای توجه بیشتر به شیرینی ها شده است.

ایران هم کشوری با ظرفیت های بی نظیر از تنوع در شیرینی هاست ولی هنوز با گذشت سالیان دراز و وجود ریشه های فرهنگی و تاریخی خوراکی ها در زندگی مردمانش به این ظرفیت ها به عنوان یک جاذبه برای گردشگران توجه چندانی نداشته است.

در این میان، یزد یکی از استان های مطرح کشور در صنعت شیرینی سازی است که آوازه شیرینی هایش از مرزهای جغرافیایی ایران نیز گذشته به طوری که یزد در بسیاری از کشورها با شیرینی هایش شنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیرین ترین موزه ایران در یزد

شیرین ترین موزه ایران در یزد