مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 07:052021-04-11اجتماعي

آموزش مجازی 17 هزار نفر از فعالان صنعت گردشگری خراسان رضوی در سال 99


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: بیش از 17 هزار نفر از فعالان و علاقه مندان صنعت گردشگری استان  در سال گذشته به صورت مجازی آموزش دیده اند.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: بیش از 17 هزار نفر از فعالان و علاقه مندان صنعت گردشگری استان  در سال گذشته به صورت مجازی آموزش دیده اند.

یوسف بیدخوری با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به پاندمی کرونا و محدودیت های ایجاد شده به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و لغو آموزش های حضوری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نظر دارد دوره های آموزشی خود را به صورت مجازی برگزار کند.

این دوره ها جهت توجه به امر آموزش برای افزایش سطح خدمات و کیفیت توسعه گردشگری در راستای تربیت نیروهای علاقه مند و متقاضی اشتغال در این صنعت در آینده پساکرونا برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: برای برگزاری این دوره های آموزشی از توان 13 موسسه آموزش گردشگری استفاده شده و بیش از 17 هزار نفر در یک سال گذشته موفق به گذراندن دوره های آموزش مجازی معتبر از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مجازی 17 هزار نفر از فعالان صنعت گردشگری خراسان رضوی در سال 99

آموزش مجازی 17 هزار نفر از فعالان صنعت گردشگری خراسان رضوی در سال 99