مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 10:102021-04-11ورزشي

یک استقلالی سرمربی جدید تیم فوتبال نفت و گاز گچساران شد


مدیرعامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: اصغر طالب نسب بازیکن سابق تیم ملی ایران و استقلال به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبالنفت و گاز گچساران معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، محمد حبیبی نژاد اظهار کرد: جهانبخش جعفری سرمربی پیشین نفت و گاز گچساران به دلایل نامعلومی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را در نیمه دوم  رها کرده  و به تیم دسته سومی بعثت کرمانشاه پیوست.

 وی با بیان اینکه تمرینات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران باید از 5 فروردین ماه برای ادامه مسابقات لیگ دسته 2 در 22 فروردین ماه باید آغاز می شد، گفت: متاسفانه تمرینات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با تاخیر آغاز شد.

مدیرعامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  گفت: برای ادامه تمرینات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  در این مدت  موقتا از ظرفیت  مربیان بومی استفاده شده تا سرمربی جدید به تیم معرفی شود.

 حبیبی نژاد اذعان کرد: با توجه به شرایط خاص تیم نفت وگاز گچساران از یک سرمربی نام آشنا در فوتبال کشور در کنار مربیان بومی استفاده می شود.

وی تصریح کرد : سرمربی جدید تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  به اردوی این تیم در کرمانشاه اضافه شده است.

مدیرعامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  ادامه داد:  اصغر طالب نسب  بازیکن سابق تیم ملی ایران و استقلال تهران سابقه بازی در تیم های پاس و پیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک استقلالی سرمربی جدید تیم فوتبال نفت و گاز گچساران شد

یک استقلالی سرمربی جدید تیم فوتبال نفت و گاز گچساران شد