مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 10:252021-04-11اقتصادي

بازار سقز تا شنبه آینده تعطیل است


فرماندار سقز با اشارە بە اینکە بازاریان سقز، یک ضلع اصلی مهار کرونا هستند گفت: بازار سقز تا شنبه آینده همگام با سراسرکشور تعطیل است.

- ایسنا/کردستان فرماندار سقز با اشارە بە اینکە بازاریان سقز، یک ضلع اصلی مهار کرونا هستند گفت: بازار سقز تا شنبه آینده همگام با سراسرکشور تعطیل است.

کامیل کریمیان امروز یکشنبه با حضور در بازار سقز و گفت وگو با بازاریان با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان از بازاریان درخواست کرد تا بر اساس مصوبات ستاد کرونا و بر اساس جداول تعریف شده به مدت یک هفته مغازه هایشان را تعطیل کنند.

وی یادآور شد: با وجود نارنجی شدن وضعیت شهرستان سقز از نظر کرونایی و به دلیل توجه به اقتصاد و رعایت پروتکل های بهداشتی در بازار، گروه های شغلی 2 و 3 تعطیل نشد ولی در حال حاضر به دلیل روند رو به رشد ابتلای شهروندان به کرونا و تشدید شدن این بیماری منحوس، همکاری بازاریان برای تعطیلی چند روزه، ضروری است زیرا زنجیره این بیماری با دوری کردن از تجمع ها و ماندن در خانه، قطع می شود.

فرماندار سقز، بیان کرد: در صورتی که وضعیت کرونایی شهرستان سقز بهتر و از وضعیت حاد و بحرانی به سمت نارنجی و آبی پیش برود، تعطیلی بازار، کمتر از یک هفته به طول خواهد انجامید و بازار باز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار سقز تا شنبه آینده تعطیل است

بازار سقز تا شنبه آینده تعطیل است