مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 04:452021-04-12سياسي

توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان در رمضان/ برپایی پویش «نذر افطاری»


مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به اعلام اقدامات این بنیاد برای ماه مبارک رمضان پرداخت و از توزیع 500 هزار بسته معیشتی در میان خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا و اقشار کم برخوردار در قالب طرح «احسان رمضان» خبر داد.

- مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به اعلام اقدامات این بنیاد برای ماه مبارک رمضان پرداخت و از توزیع 500 هزار بسته معیشتی در میان خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا و اقشار کم برخوردار در قالب طرح احسان رمضان خبر داد.

سعید سلیمانی در گفت وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: در ادامه مرحله پنجم رزمایش همدلی و احسان، در قالب طرح احسان رمضان 500 هزار بسته معیشتی در بین خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا و اقشار کم برخوردار توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به رزمایش همدلی و احسان افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون در پنج مرحله از رزمایش همدلی و احسان، هفت میلیون بسته معیشتی و پروتیینی در میان نیازمندان توزیع شده است.

سلیمانی ضمن تبیین اهمیت همکاری بنیاد احسان با گروه های جهادی و خیریه ها گفت: اجرای طرح های حمایتی بنیاد احسان به وسیله همکاری بنیاد با گروه های جهادی، خیریه ها و فعالین اجتماعی صورت می گیرد که این اقلام را به دست نیازمندان شناسایی شده می رسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان در رمضان/ برپایی پویش «نذر افطاری»

توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان در رمضان/ برپایی پویش «نذر افطاری»