مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 07:552021-04-12ورزشي

ارجاع طرح های ورزش همگانی به مجلس/ وعده مالی وزیر ورزش به ورزش همگانی


وزیر ورزش و جوانان از ارجاع طرح ها و برنامه های ورزش همگانی به مجلس شورای اسلامی و توجه ویژه به این حوزه با توجه به رشد بودجه ای، در سال 1400 خبر داد.

- وزیر ورزش و جوانان از ارجاع طرح ها و برنامه های ورزش همگانی به مجلس شورای اسلامی و توجه ویژه به این حوزه با توجه به رشد بودجه ای، در سال 1400 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود سلطانی فر در نشست مشترک با رییسان فدراسیون های ورزش های همگانی، روستایی و عشایری و نیز زورخانه ای و پهلوانی با اشاره به این که وزارت ورزش و جوانان در سال جدید توجه ویژه ای به ورزش همگانی خواهد داشت، اظهار کرد: فدراسیون ورزش های همگانی دستاوردهای بزرگی داشته است.

او با بیان این که باید طرح ها و برنامه های فدراسیون ورزش های همگانی را به مجلس شورای اسلامی ارجاع دهیم، تاکید کرد: ضرورت دارد با برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای ترویج ورزش همگانی گام برداریم و اهمیت ورزش همگانی را برای مردم نهادینه کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر وجود عدالت در ورزش کشور، گفت: این مساله شامل توزیع عادلانه امکانات می شود و خلاقیت ها و استعدادها این گونه امکان ظهور و بروز پیدا می کنند، مساله ای که گام های اولیه آن در ورزش همگانی رخ می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع طرح های ورزش همگانی به مجلس/ وعده مالی وزیر ورزش به ورزش همگانی

ارجاع طرح های ورزش همگانی به مجلس/ وعده مالی وزیر ورزش به ورزش همگانی