مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 08:152021-04-12سياسي

ثبت نام 2098 داوطلب نامزدی شوراهای روستایی البرز


در مجموع 2 هزار و 98 نفر برای نامزدی شوراهای اسلامی روستا در استان ثبت نام کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، نور محمد فردی ظهر دوشنبه در ستاد انتخابات استان البرز اظهار کرد: در مجموع 2 هزار و 98 نفر برای نامزدی شوراهای اسلامی روستا در استان ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه انتخابات شوراهای اسلامی روستا در کلیه روستاهای استان البرز برگزار می شود، افزود: در مجموع تعداد 2 هزار 98 نفر در سطح استان ثبت نام کرده اند که از این تعداد 1891 نفر معادل 90 درصد آقایان و 207 نفر معادل 10 درصد خانم ها بوده اند و علاوه بر اینها تعداد چندین نفر در موعد مقرر ثبت نام کرده اند که مَشغول تکمیل پرونده های خود هستند.

رییس ستاد انتخابات استان البرز گفت: از این تعداد 66 درصد افراد ثبت نام شده به صورت حضوری و 34 درصد به صورت الکترونیکی بوده است.

فردی تصریح کرد: انتخابات شوراهای اسلامی در کلیه روستاهای استان البرز برگزار می شود و از طرفی استقبال مردم در تعیین سرنوشت خودشان علی رغم خبر سازی ها و شایعات بی اساس خیلی خوب بوده است.

رییس ستاد انتخابات استان البرز تصریح کرد: بیشترین و کمترین فراوانی ثبت نام کنندگان؛ زیر دیپلم با 43/5 درصد بیشترین و کمترین دکتری با نیم درصد می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 2098 داوطلب نامزدی شوراهای روستایی البرز

ثبت نام 2098 داوطلب نامزدی شوراهای روستایی البرز