مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 08:402021-04-12بين الملل

آتش ارتفاعات هنگام را درگیر کرده است/اعزام بالگرد برای انتقال نیروها


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس گفت: ارتفاعات دهستان هنگام در شهرستان قیروزکارزین از عصر یکشنبه 22 فروردین طعمه حریق شده و شعله های آتش هم اکنون سطح وسیعی از این منطقه را فرا گرفته است.

- ایسنا/فارس مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس گفت: ارتفاعات دهستان هنگام در شهرستان قیروزکارزین از عصر یکشنبه 22 فروردین طعمه حریق شده و شعله های آتش هم اکنون سطح وسیعی از این منطقه را فرا گرفته است.

عبدالحسن صمدنژاد دوشنبه 23 فروردین به خبرنگاران گفت: آتش سوزی در بستر گیاهی ارتفاعات دهستان هنگام شهرستان قیروکارزین از عصر دیروز یکشنبه 23 فروزدین ماه آغاز و پس از مهار اولیه، مجددا شعله ور شد و علی رغم تلاش های مستمر نیروها، همچنان ادامه دارد.

او با بیان اینکه صعب العبور بودن منطقه و وزش باد، کار مهار آتش را سخت تر کرده است که در تلاش هستیم تا این آتش مهار شود، افزود: با هماهنگی های انجام شده با مدیریت بحران استانداری فارس یک فروند بالگرد برای مهار آتش و جا به جایی نیروها به منطقه اعزام شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس گفت: از صبح امروز تیم هایی از شهرستان های قیروکارزین و فراشبند به محل آتش سوزی اعزام شدند و نیروهای انسانی و دستگاه های دمنده برای خاموش کردن آتش توسط بالگرد در حال انتقال به ارتفاعات هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش ارتفاعات هنگام را درگیر کرده است/اعزام بالگرد برای انتقال نیروها

آتش ارتفاعات هنگام را درگیر کرده است/اعزام بالگرد برای انتقال نیروها