مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 08:502021-04-12حوادث

کشف 135 تن نهاده دامی فاسد در گمرک


رییس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف 135 تن نهاده دامی فاسد غیرقابل مصرف و دستگیری 6 متهم در شمالغرب کشور خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ هادی رفیعی کیا در تشریح جزییات این خبر گفت: کارشناسان مستقر در مرکز پایش پلیس گمرک ناجا با بررسی های اسنادی محموله های گمرکی و انجام اقدامات فنی و خاص پلیسی به چندین تریلر حامل ذرت دامی ترخیص شده از گمرک بندر انزلی مشکوک شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه مقصد تمامی محموله ها، استان آذربایجان غربی بود، موضوع با پلیس امنیت اقتصادی مستقر در استان های مسیر حرکت محموله ها هماهنگ و پس از شناسایی خودروها به صورت لحظه ای تردد محموله ها استعلام و هدایت عملیاتی انجام و در نهایت همکاران پلیس امنیت اقتصادی استان های مذکور چهار دستگاه تریلر را در استان زنجان و دو دستگاه تریلر را در استان اردبیل برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

رییس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ناجا تصریح کرد: در بررسی اولیه توسط همکاران مشخص شد تمامی ذرت های دامی فاسد، کپک زده و غیرقابل مصرف برای دام هستند که پس از تایید کارشناسان جهاد کشاورزی محموله ها به مقدار 135 تن توقیف و به تعزیرات حکومتی تحویل شدند.

رفیعی کیا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله های مکشوفه را هشت میلیارد ریال برآورد کردند، اضافه کرد: در این پرونده شش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 135 تن نهاده دامی فاسد در گمرک

کشف 135 تن نهاده دامی فاسد در گمرک