مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 09:152021-04-12سياسي

حضور 800 مبلغ فرهنگی در فضای مجازی/ضرورت مقابله با استراتژی های فرهنگی نظام سلطه


رییس دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاهها از حضور 800 مبلغ فرهنگی و مذهبی در فضای مجازی خبر داد و گفت: یکی از استراتژی های فرهنگی نظام سلطه اجرای کمپین های بزرگ در جهت ترویج اندیشه های غربی در سطح جوامع دیگر است و ما باید با طراحی اقداماتی نظیر پویش قرآنی .

- رییس دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاهها از حضور 800 مبلغ فرهنگی و مذهبی در فضای مجازی خبر داد و گفت: یکی از استراتژی های فرهنگی نظام سلطه اجرای کمپین های بزرگ در جهت ترویج اندیشه های غربی در سطح جوامع دیگر است و ما باید با طراحی اقداماتی نظیر پویش قرآنی برای مقابله با این استراتژیها تلاش کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام مصطفی رستمی امروز در نشست خبری پویش قرآن در بهشت که در ساختمان مرکزی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاهها برگزار شد به یکی از شاخص های مهم فضای فرهنگی دانشگاهها اشاره کرد و گفت: برنامه هایی که در قالب مناسک مذهبی برگزار می شوند از جمله شاخص مهم برنامه های فرهنگی هستند که در قالب برنامه های مذهبی برگزار می شوند و ما در این برنامه ها شاهد حضور پرشور دانشجویان و سایر دانشگاهیان هستیم .

وی در ادامه با بیان این که بیش از 300 هزار نفر طی سالهای گذشته در جشنواره قرآنی کشور شرکت کرده اند، گفت: در واقع این نوع استقبال از جشنواره های قرآنی بیانگر علاقمندی دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 800 مبلغ فرهنگی در فضای مجازی/ضرورت مقابله با استراتژی های فرهنگی نظام سلطه

حضور 800 مبلغ فرهنگی در فضای مجازی/ضرورت مقابله با استراتژی های فرهنگی نظام سلطه