مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 02:502021-04-12سياسي

4691 نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستا ثبت نام کرد


معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: برای 764 روستا و رقابت برای تصاحب 2368 کرسی عضویت در شورای اسلامی روستاها در سطح استان 4691 نفر ثبت نام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خدابخش مرادی نافچی شامگاه دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل استانداری زنجان، به تشکیل هیئت های اجرایی و نظارت بر انتخابات در استان زنجان اشاره کرد و گفت: بررسی صلاحیت ها ابتدا در هیئت های اجرایی و سپس در هیئت های نظارت انجام و نتیجه نهایی اعلام می شود.

وی با بیان اینکه هیئت های اجرایی باید بر بررسی صلاحیت داوطلبان در مدت مقرر اقدام کنند، افزود: ستاد انتخابات استان و شهرستان ها، فرمانداری ها، بخشداری ها، هیئت های اجرایی و نظارت، چند وظیفه بر عهده دارند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: تبیین قانون، ثبت نام از داوطلبان، استعلام از مراجع چهار گانه، بررسی صلاحیت در هیئت های اجرایی و نظارت از جمله این وظایف است.

مرادی نافچی با بیان اینکه معیار تشکیل شورای اسلامی در روستاها، آخرین سرشماری در سال 95 بوده است، تاکید کرد: اگر روستاهایی دارای بیش از 20 خانوار باشند نیز طبق قانون، امکان ثبت نام از داوطلبان شورای اسلامی وجود ندارد.

وی به انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر اشاره کرد و گفت: در مجموع 728 نفر برای این انتخابات در سطح استان ثبت نام ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4691 نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستا ثبت نام کرد

4691 نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستا ثبت نام کرد