مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 06:352021-04-13سياسي

پخت و توزیع افطاری ساده و غذای گرم در ماه رمضان


مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور از آمادگی این نهاد برای همکاری با کمیته امداد در اجرای سومین مرحله پویش ایران همدل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تفاهم نامه همکاری میان کمیته امداد و سازمان بسیج با حضور مجید باجلان، رییس ستاد مرکزی طرح اطعام مهدوی، عبدالله یاوری، فرمانده مرکز مقاومت بسیج کمیته امداد و سردار محمد زهرایی، مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور به امضا رسید.

رییس ستاد مرکزی طرح اطعام مهدوی در این جلسه با اشاره به اجرای پویش ایران همدل در پی بیانات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان سال گذشته گفت: بزرگترین پویش مردمی پس از انقلاب با لبیک مردم و نهادها به فرمایشات رهبر معظم انقلاب به وجود آمد.

وی با بیان اینکه سال گذشته در مجموع اجرای 2 مرحله پویش ایران همدل بیش از 1170 میلیارد تومان کمک مردمی جذب شد، افزود: در ماه مبارک رمضان سال گذشته 12 میلیون وعده غذای گرم میان نیازمندان توزیع شد.

باجلان با اشاره به ظرفیت های بسیار زیاد بسیج در سطح کشور تاکید کرد: برای رسیدن به اهداف پویش ایران همدل در کمک به محرومان، نیازمند همکاری همه نهادها از جمله بسیج هستیم.

سردار زهرایی، مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور نیز با اعلام آمادگی برای مشارکت همه جانبه این نهاد در سومین مرحله پویش ایران همدل، گفت: همکاری در این پویش یک امر تکلیفی و جزو وظایف ذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخت و توزیع افطاری ساده و غذای گرم در ماه رمضان

پخت و توزیع افطاری ساده و غذای گرم در ماه رمضان