مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 09:202021-04-13ورزشي

فعال شدن بیمارستان پشتیبان در شیراز


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با توجه به افزایش مراجعات بیماران و افراد مشکوک ابتلا به کرونا، به مراکز درمانی در فارس، بیمارستان پشتیبان مجددا در شیراز فعال شده است.

- ایسنا/فارس معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با توجه به افزایش مراجعات بیماران و افراد مشکوک ابتلا به کرونا، به مراکز درمانی در فارس، بیمارستان پشتیبان مجددا در شیراز فعال شده است.

دکتر اورنگ ایلامی سه شنبه 24 فروردین به خبرنگاران گفت: بیمارستان پشتیبان در محل ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز، با همکاری شورای هماهنگی نیروهای مسلح، فرماندهی یگان های ارتش، سپاه فجر و نیروی انتظامی در زمینه با تامین نیروی انسانی و پشتیبانی درمانی و پزشکی در راستای خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کووید 19 راه اندازی شده است.

او ظرفیت این بیمارستان را 60 تخت بستری استاندارد اعلام و خاطرنشان کرد: این بیمارستان با هدف ارائه مراقبت های پزشکی از بیماران کرونایی و پشتیبانی از بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) وارد چرخه درمان شده است و بیماران سطح سه مبتلا به کرونا، برای دریافت خدمات درمانی به بیمارستان پشتیبان منتقل می شوند، البته از امروز، این مرکز از بیمارستان های شهید فقیهی، شهید بهشتی و نمازی نیز پشتیبانی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال شدن بیمارستان پشتیبان در شیراز

فعال شدن بیمارستان پشتیبان در شیراز