مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 09:402021-04-13سياسي

امامزاده های محله بازار تهران تعطیل شدند


با وجود اینکه ابلاغیه ای مبنی بر تعطیلی امامزاده ها از سوی ستاد کرونا صادر نشده است، متولیان امامزاده های محله بازار تهران پس از تذکر از سوی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، چندی پیش رییس جمهور در جلسه ستاد کرونا از برگزار نشدن مراسم مذهبی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و پس از آن با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در تهران، از اول هفته جاری به مدت 10 روز برخی از مشاغل و به ویژه مغازه ها تعطیل شدند.

در روزهای نخست اعلام تعطیلی در مناطق قرمز و تعطیلی مشاغل در تهران، برخی از متولیان امامزاده ها از سوی ستاد کرونا و مدیریت بحران تذکرهایی برای باز بودن درهای امامزاده گرفتند.

اما با توجه به اینکه ابلاغیه ای از سوی ستاد کرونا و اوقاف مبنی بر تعطیلی امامزاده ها صادر نشده بود، حجت الاسلام سیدهاشم حسینی، معاون فرهنگی اوقاف تهران از ادامه فعالیت امامزاده ها خبر داد و قرار شد فضای باز بقاع متبرکه در ایام ماه رمضان باز باشد و زائران بتوانند با رعایت فاصله اجتماعی و نکات بهداشتی به این اماکن مقدس مشرف شوند.

برخی از امامزاده های استان تهران که در ایام مناسبتی هر ساله برنامه های متنوعی داشتند و میزبان زائران بودند، با توجه به شیوع کرونا محدودیت هایی را به منظور حفظ سلامت زائران در نظر گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امامزاده های محله بازار تهران تعطیل شدند

امامزاده های محله بازار تهران تعطیل شدند