مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 03:202021-04-13اجتماعي

بوی آزار دهنده تصفیه خانه فاضلاب نیروگاه اصفهان کاهش می یابد


معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان گفت: واحدهای تصفیه خانه فاضلاب نیروگاه اسلام آباد هوازی است و انتشار بوهای آزاردهنده ناشی ازگازهای آلاینده با سیستم تصفیه بو به حداقل می رسد.

- حمیرا صفی قلی در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره ارزیابی زیست محیطی تصفیه خانه فاضلاب نیروگاه اصفهان، اظهار داشت: این تصفیه خانه براساس آخرین تکنولوژی های روز دنیا و رعایت استانداردهای زیست محیطی با همت مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان و نیروگاه برق اصفهان در محل نیروگاه اسلام آباد طراحی و احداث شده است و فاضلاب تولیدی منطقه دُرچه که می تواند منشأ آلودگی باشد در این سایت جمع آوری و تصفیه می شود.

وی افزود: در راستای کاهش تبعات زیست محیطی، طراحی شبکه جمع آوری و خط انتقال فاضلاب حداقل در عمق هشت متری زمین و به صورت روش ترکیبی ترانشه و تونل و با استفاده از لوله های GRP توسط شرکت آبفا و نیروگاه انجام شده است.

معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان با بیان اینکه تمام واحدهای این تصفیه خانه به صورت کامل هوازی بوده و تولید و انتشار بوهای آزاردهنده به کمترین میزان کاهش می یابد، خاطرنشان کرد: برای حفظ شرایط زیست محیطی و بهداشتی، گازهای آلاینده در تصفیه خانه جمع آوری و با سیستم تصفیه بو پالایش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوی آزار دهنده تصفیه خانه فاضلاب نیروگاه اصفهان کاهش می یابد

بوی آزار دهنده تصفیه خانه فاضلاب نیروگاه اصفهان کاهش می یابد