مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 04:302021-04-14سياسي

«تله تنش»؛ اسم رمز ممانعت از اقدام بازدارنده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در این زمینه جلال میرزایی عضو فراکسیون امید در مجلس دهم گفته است: خرابکاری اسراییل در تاسیسات نطنز نه برای اعمال فشار به آمریکا و اروپا، - مرور برخی اظهارات و تیتر رسانه ها با این محور که پاسخ عاملان اقدام تروریستی در نطنز را ندهید ، از تقسیم کار میان آمریکا و اسراییل و برخی عناصر سیاسی داخلی حکایت می کند؛ تقسیم کاری که هدف آن به ضعف کشاندن موضع اقتدار ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در این زمینه جلال میرزایی عضو فراکسیون امید در مجلس دهم گفته است: خرابکاری اسراییل در تاسیسات نطنز نه برای اعمال فشار به آمریکا و اروپا، بلکه برای اعمال فشار به مسئولان ایرانی برای تجدیدنظر در محاسبات خود است (!) در همین زمینه، حسام الدین آشنا مشاور رییس جمهور طی توییتی با تقلیل یک حادثه تروریستی به قطعی برق می نویسد: آیا باید پاسخ قطع برق در نطنز را با قطع مذاکرات در وین داد؟ روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد نیز طی مطلبی به این موضوع اشاره کرد و با عنوان ترک مذاکره به صلاح نیست روی پیشخوان روزنامه فروشی ها رفت.

این در حالی است که کارشناسی که با این روزنامه اصلاح طلب گفتگو کرده است بیان می کند که نباید اجازه دهیم مذاکرات هسته ای بی نتیجه و فرسایشی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تله تنش»؛ اسم رمز ممانعت از اقدام بازدارنده

«تله تنش»؛ اسم رمز ممانعت از اقدام بازدارنده