مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 05:152021-04-14اقتصادي

همکاری های دوجانبه محور رایزنی مقامات ازبکستان و هند


معاون نخست وزیر ازبکستان و وزیر امور بازرگانی و صنایع هند به صورت ویدئو کنفرانس گسترش بیش از پیش همکاری های دوجانبه را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، سردار عمرزاق اف معاون نخست وزیر، وزیر سرمایه گذاری و تجارت خارجی ازبکستان و پیوش گویال وزیر امور بازرگانی و صنایع هند به صورت ویدئو کنفرانس گسترش بیش از پیش همکاری های دوجانبه را بررسی کردند.

در این گفت و گو، چگونگی و چشم انداز گسترش بیش از پیش همکاری های دوجانبه در زمینه های سیاسی، اقتصادی و بازرگانی و حمل و نقلی- لجستیکی بررسی شد.

طرفین از افزایش مستمر مبادلات بازرگانی بین دو کشور ابراز رضایت و تاکید کردند که مبادلات بازرگانی ازبکستان و هند در سال 2020 میلادی با 25 درصد رشد نسبت به سال 2019 میلادی در سطح 442 میلیون دلار قرار گرفته است.

همچنین اقدامات موثر برای افزایش چند برابری حجم مبادلات بازرگانی بررسی شد.

طرفین همچنین بر اهمیت توسعه طرح های مشترک، تعاونی صنعتی و تحکیم شراکت بازرگانی بین کارآفرینان دو کشور از طریق تسریع تنظیم امضای قرارداد بین دولتی، تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری ها، سازماندهی نشست های بازرگانی و دیگر مراسم ها مبنی بر نزدیکی محافل بازرگانی دو کشور تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های دوجانبه محور رایزنی مقامات ازبکستان و هند

همکاری های دوجانبه محور رایزنی مقامات ازبکستان و هند