مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 06:052021-04-14سياسي

آشپزخانه های طرح اطعام مهدوی در قزوین راه اندازی شد


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در مرحله سوم رزمایش ایران همدل و طرح اطعام مهدوی به منظور استمرار کمک های مومنانه، آشپزخانه های مهدوی برای دومین سال متوالی کار خود را به طور رسمی آغاز کرده و پیش بینی شده است که تعداد آشپزخانه های مهدوی در سطح استان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مهرعلی حق گویان، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در مراسم آغاز بکار نخستین آشپزخانه مهدوی کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: در پی فرمایش مقام معظم رهبری در سال 1399 مبنی بر مواسات و همدلی و نیز موارد بهداشتی تحت نظارت ناظرین شبکه بهداشت، رعایت می شود.

وی اظهارکرد: کسانی که در آشپزخانه مهدوی فعالیت دارند، با هدف قرب الهی در این راه قدم گذاشته اند و حضورشان برای خدمت به نیازمندان و محرومان است.

حق گویان با اعلام این مطلب که کمکهای مردم نوعدوست استان با رعایت نیات خیرخواهانه آنان و در اسرع وقت به دست خانواده های نیازمند می رسد ، گفت : در ماه مبارک رمضان سال گذشته بیش از 313 هزار پرس غذا و سبد کالا به ارزش بیش از  12 میلیارد تومان از محل کمکهای مردمی ، بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشپزخانه های طرح اطعام مهدوی در قزوین راه اندازی شد

آشپزخانه های طرح اطعام مهدوی در قزوین راه اندازی شد