مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 13:002021-04-14پزشكي

پیش بینی 750 تخت کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد/تجمعات کار استان را سخت کرده


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمدپیش بینی 750 تخت کرونایی در بیمارستان های استان برای روزهای سخت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، پرویز یزدانپناه در یکصد و بیست و هشتمین نشست ستاد کرونا ی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تخت های بیمارستانی آماده برای بیماران کرونایی در بیمارستان های استان گفت: بیمارستان جلیل 156 تخت عادی و 19 تخت آی سی یو دارد که مجموعاً این بیمارستان برای بیماران کرونایی 245 تخت خواهد داشت.

وی گفت: باید نیروهای پذیرفته شده وزارت بهداشت و درمان هر چه زودتر به مراکز بیمارستانی ما داده شوند امیدوار بودیم که این نیروها به پیک جدید برسند که در حال حاضر مشکل نیرو داریم.

این مسئول ادامه داد:  بیمارستان امام سجاد 40 تخته عادی و 5 تخت آی سی یو دارد که برای بیماران کرونایی در مجموعه بیمارستان های یاسوج ظرفیت تا 410 تخت را خواهیم داشت.

وی گفت: در گچساران هم می توان تا 155 تخت داشته باشیم در دهدشت نیز 145 تخت عادی و چند تخت آی سی یو داریم و در کل استان تا 750 تخت برای بیماران کرونایی پیش بینی شده است که اگر نیاز باشد بیماران کرونایی را در آنها بستری کنیم.

یزدانپناه در خصوص درمان سرپایی هم گفت: درمان سرپایی در بیمارستان دهدشت شروع شده که در بیمارستان جلیل هم قرار است شروع شود اما موانعی وجود دارد که بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 750 تخت کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد/تجمعات کار استان را سخت کرده

پیش بینی 750 تخت کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد/تجمعات کار استان را سخت کرده