مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 13:402021-04-14پزشكي

تغییر ساعات اداری/ نزدیک به 1000 نفر در بیمارستان ها بستری هستند


استاندار لرستان با تأکید بر همراهی و همکاری همه مسئولان بر لزوم انسجام و همکاری مردم و دستگاه های اجرایی در مهار پیک چهارم کرونا تأکید کرد.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان با تأکید بر همراهی و همکاری همه مسئولان بر لزوم انسجام و همکاری مردم و دستگاه های اجرایی در مهار پیک چهارم کرونا تأکید کرد.

سید موسی خادمی در جلسه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا که امروز 25 فروردین ماه برگزار شد، با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازدانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص وضعیت ابتلاء به بیماری، آمار بستری و میزان مرگ ومیر ناشی از کرونا در استان، اظهار کرد: متأسفانه شرایط استان کاملاً وضعیت ناخوشایندی است و این شرایط رو به وخامت و افزایش تعداد مبتلایان است.

وی در خصوص اقدامات درمانی، تصریح کرد: اقدامات لازم در استان انجام شده، تجهیز بیمارستان ها در دستور کار قرار گرفته و امکانات مورد نیاز تا حد توان در سطح استان فراهم شده و تأکید شده تا مراقبت از بیماران با کیفیت بیشتری دنبال شود.

استاندار لرستان با اشاره به تکمیل ظرفیت بیمارستان ها، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نزدیک به 1000 نفر در بیمارستان ها بستری هستند و اگر این عدد 20 درصد افزایش یابد ظرفیت تکمیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر ساعات اداری/ نزدیک به 1000 نفر در بیمارستان ها بستری هستند

تغییر ساعات اداری/ نزدیک به 1000 نفر در بیمارستان ها بستری هستند