مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 15:102021-04-14بين الملل

ادامه کوچاندن و غصب منازل عربستانی ها برای اجرای طرح های «بن سلمان» + فیلم


اقدام مأموران سعودی در یورش به روستایی در جنوب عربستان و ضرب و شتم اهالی این روستا واکنش کاربران عربستانی را در پی داشت.

-   کاربران عربستانی همزمان با هشتگ مذکور و تصاویر حمله به اهالی روستای تندحه از نبود عدالت و بی انصافی مقامات سعودی و نبود ساز و کار مشخص جبران تخریب روستا و خانه های اهالی تندحه خبر دادند.

کاربری به نام مرزوق مشعان در توییتی نوشت: تنها راه پایان دادن به این گونه تحقیر مردم و مسخره بازی ها مردم خواهان سرنگونی رژیم سعودی است .

  کاربری دیگر نیز نوشت: شهروند [عرب] در سرزمین خود آواره نبود مگر بعد از اشغالگری صهیونیست ها در فلسطین و شهروند سعودی هم در دوره مبس (مخفف نام محمد بن سلمان) [آواره شد] .

برخی از کاربران نیز از همزمانی حمله و یورش نیروهای سعودی به روستای مذکور با آغاز ماه مبارک رمضان ابراز تعجب و خشم کردند.

برخی نیز تندحه را فلسطین دوم دانسته و تخریب منازل عربستانی ها توسط مأموران سعودی را به تخریب خانه های فلسطینیان توسط صهیونیستها تشبیه کردند.

مجتهد، فعال معروف به افشاگر اسرار خاندان سعودی در عربستان نیز اقدام به بازنشر مطلبی کرده که درباره حوادث تندحه افشاگری کرده است.

در این توییت آمده است: آنچه در ویدیو پایینی اتفاق افتاده از این قرار است؛ مکان: تندحه (شرق خمیس مشیط) زمان: سی ام شعبان 1442 مصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه کوچاندن و غصب منازل عربستانی ها برای اجرای طرح های «بن سلمان» + فیلم

ادامه کوچاندن و غصب منازل عربستانی ها برای اجرای طرح های «بن سلمان» + فیلم