مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 11:202021-04-15پزشكي

روایت ترسناک معاون علوم پزشکی اراک از موج سیاه کرونا در استان مرکزی


در حال حاضر شرایط استان مرکزی از وضعیت قرمز گذشته و کل استان در شرایط سیاه قرار دارد.

- ایسنا/مرکزی معاون درمان علوم پزشکی اراک گفت: در حال حاضر شرایط استان مرکزی از وضعیت قرمز گذشته و کل استان در شرایط سیاه قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از علوم پزشکی اراک، دکتر بهمن صادقی در خصوص وضعیت شیوع کرونا و شرایط موجود مراکز درمانی استان اظهار کرد: 16 فروردین 1400 با وقوع موج چهارم کرونا در استان مواجه شدیم.

وی با بیان اینکه این موج به صورت طوفانی آغاز شد، اظهار کرد: در ابتدای موج چهارم، آمار مراجعات سرپایی و بلافاصله آمار بستری ها افزایش یافت و طی دوتا سه روز اول کل ظرفیت بیمارستان امیرالمونین اراک زیر بار کرونا رفت به گونه ای که مجبور شدیم برخی بخش ها را به جای دیگری منتقل کنیم.

صادقی اظهار کرد: پس از آن فضایی در بیمارستان امیرکبیر با ظرفیت 53 تخت و 4 تخت آی سی یو به این بیماران اختصاص یافت که در 24 ساعت اول تکمیل ظرفیت شد، سپس وارد بیمارسان خوانساری شدیم که در 24 فروردین تکمیل ظرفیت شد.

در 25 فروردین ماه قسمتی از بیمارستان ولیعصر را به بیماران کووید 19 اختصاص دادیم و قرار شد 50 تخت و 15 تخت ویژه در این بیمارستان با یک مسیر ویژه تنفسی به بیماران کرونا اختصاص یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت ترسناک معاون علوم پزشکی اراک از موج سیاه کرونا در استان مرکزی

روایت ترسناک معاون علوم پزشکی اراک از موج سیاه کرونا در استان مرکزی