مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 08:202021-04-16سياسي

معرفی برگزیدگان سومین دوره جایزه ادبی الوند


سومین دوره جایزه کتاب سال الوند برگزیدگان خود را شناخت.

- حسن گوهرپور دبیر جایزه کتاب سال الوند در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این خبر گفت: با توجه به اینکه فراخوان سومین دوره در سال 99 منتشر شد و ما باید در سال 99 هم آیین پایانی را برگزار می کردیم اما به دلیل محدودیت های کرونایی به ابتدای سال 1400 موکول شد.

وی ادامه داد: امسال هم بنا داشتیم این مراسم را به صورت حضوری برگزار کنیم که باز شرایط کشور در حوزه سلامت به صورت حاد شد و محدودیت های جدید و رعایت دستورالعمل های بهداشتی امکان برگزاری حضوری را از ما گرفت.

گوهرپور در مورد سه بخش جایزه هم گفت: جایزه کتاب سال الوند در دوره نخست 2 بخش داشت؛ یکی جایزه کتاب سال الوند و دیگری جایزه ویژه انجمن علمی نقد ادبی ایران ، اما در سال دوم یک بخش دیگر به آن افزوده شد و آن بخش شاعران استان همدان بود.

همانطور که مطلع هستید این جایزه بنا دارد هر سال آیین پایانی را در دامن الوند (شهر همدان) یکی از کوه های اساطیری ایران برگزار کند، که البته در این دوره این امکان فراهم نشد.

گوهرپور در بخش دیگری از سخنانش به حمایت های انجمن علمی نقد ادبی ایران اشاره کرد و گفت: انجمن علمی نقد ادبی ایران و رییس انجمن دکتر ابراهیم خدایار در این سه دوره تلاش های فراوانی برای حیات این جایزه داشتید که در این مجال شایسته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برگزیدگان سومین دوره جایزه ادبی الوند

معرفی برگزیدگان سومین دوره جایزه ادبی الوند