مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 08:252021-04-16سياسي

ملاّ احمد نراقی نسبت به اتفاقات جامعه واکنش نشان می داد


سید سجاد ایزدهی با بیان آیت الله ملااحمد نراقی نسبت به مسائل مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه بی تفاوت نبود، گفت: ملااحمد، در جنگ ایران و روس یکی از پرچمداران مبارزه با تجاوز خارجی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نخستین قسمت از ویژه برنامه افطار شبکه قرآن و معارف سیما با عنوان ضیافت به سیره اخلاقی و مبارزاتی آیت الله ملااحمدنراقی مشهور به فاضل نراقی عالم و مجاهد شیعه قرن سیزدهم هجری قمری پرداخت.

حجت الاسلام سید سجاد ایزدهی، رییس پژوهشکده نظام های اسلامی در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اشاره به سیره عملی این عارف مبارز اظهار داشت: بررسی و معرفی سیره بزرگان گذشته به ما کمک می کند که بدانیم این افراد در موقعیت های گوناگون و در ظرف زمان خودشان چگونه به جامعه اسلامی خدمت کردند.

در واقع ما با مرور زندگی این بزرگان، برای امتداد مسیر آنها در زمان حال و ترسیم نقشه فردای خود، دست به آینده نگاری می زنیم.

ملااحمد نراقی سرآمد عصر و زمان خود وی آیت الله ملااحمد نراقی را یکی از سرآمدان عصر و زمان خود خواند و افزود: ملااحمد، با الگو قرار دادن پدرش آیت الله محمدمهدی نراقی، در فقهی، اصول و اخلاق نه تنها همان مسیر پدر را ادامه داد بلکه به اندازی نوآوری داشت و رشد کرد که از پدرش ممتاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاّ احمد نراقی نسبت به اتفاقات جامعه واکنش نشان می داد

ملاّ احمد نراقی نسبت به اتفاقات جامعه واکنش نشان می داد