مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 01:002021-04-16سياسي

ربیعی: در دام دشمن قرار نمی گیریم


ما در دام عملیات تحریکی دشمن ایران قرار نمی گیریم، به مسیر درست خود در عرصه بین المللی ادامه داده، تحریم را خواهیم شکست و به تأمین و گسترش صلح و امنیت جهان و منطقه کمک خواهیم کرد.

- ما در دام عملیات تحریکی دشمن ایران قرار نمی گیریم، به مسیر درست خود در عرصه بین المللی ادامه داده، تحریم را خواهیم شکست و به تأمین و گسترش صلح و امنیت جهان و منطقه کمک خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی ربیعی، دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری و سخنگوی دولت، در یادداشت هفتگی اش در روزنامه ایران نوشت: بــــر خـــــلاف تصــــور طـــراحــــــان حملـــه تروریستی به تأسیسات غنی سازی نطنز، نه تنها این واقعه تأثیر بلندمدتی بر روند فعالیت های هسته ای نداشت، بلکه حتی به هدف سیاسی خود یعنی تعویق و تعلل در تداوم مذاکرات ایران و گروه 1+4 به منظور رفع کلیه تحریم ها و بازگشت همه طرف ها به تعهدات هم نرسید.

بیانات هوشمندانه رهبری معظم در آستانه ماه مبارک رمضان، در واقع پاسخی برآمده از عقلانیت و اقتدار ایران به این اقدام شرورانه بود و زمینه را برای به پیش بردن استراتژی جامع، پاسخگو، اطمینان بخش و قاطع را به پیش آورد و در حقیقت اهداف رژیم صهیونیستی علیه زندگی عادی و شرافتمندانه ایرانیان را ناکام گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربیعی: در دام دشمن قرار نمی گیریم

ربیعی: در دام دشمن قرار نمی گیریم