مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 07:402021-04-17اقتصادي

آب شیرین وارد مدار بهره برداری شهرستان ماهنشان شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان گفت: با تمهیدات اتخاذ شده توسط شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، آب شیرین وارد مدار بهره برداری شهرستان ماهنشان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا جزء قاسمی گفت: در حال حاضر و به دلیل لب شوری آب چاه های منطقه، شهر ماهنشان دارای سیستم توزیع آب دو شبکه ای است.

وی اظهار کرد: پس از تکمیل پروژه و تایید کیفیت آب از سوی آزمایشگاه مرجع شرکت آب و فاضلاب استان، آب شیرین از چشمه آلمالو چای وارد مدار شبکه توزیع آب بهداشتی شهرستان ماهنشان شد تا شهروندان از آب شیرین و با کیفیت برخوردار گردند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان با بیان اینکه قنات جدید به قنات قبلی شهرستان متصل خواهد شد، اظهار داشت: جهت وارد مدار نمودن آب شیرین در این شهر، حفر یک رشته قنات و کول گذاری به طول 300 متر، لوله گذاری به طول 350 متر، احداث حوضچه، نصب شیرهوا و 7 هزار مترمکعب خاک برداری انجام شده است.

جزءقاسمی تصریح کرد: در صورت مدیریت مصرف و صرفه جویی شهروندان محترم در مصرف آب، اهالی از آب شرب با کیفیت بهره مند خواهند بود و دیگر نیازی به اختلاط آب لب شور با آب شیرین نیست.

وی گفت: کیفیت آب زیر زمینی هر منطقه متاثر از پارامترهای گوناگون است و شرکت آب و فاضلاب ناچار به استفاده از منابع آبی محدوده شهرها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شیرین وارد مدار بهره برداری شهرستان ماهنشان شد

آب شیرین وارد مدار بهره برداری شهرستان ماهنشان شد