مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 07:502021-04-17حوادث

فروش کالاهای ارزان قیمت در بستر مجازی شیوه کلاهبرداران اینترنتی


سرپرست پلیس فتا استان از دستگیری گرداننده یک سایت اینترنتی که اقدام به تبلیغ و فروش واهی تجهیزات رایانه ای زیر قیمت بازار در سراسر کشور به صورت اینترنتی و کلاهبرداری از طعمه های خود می کرد خبر داد.

- رسول جلیلیان، رییس پلیس فتای استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: کارشناسان پلیس فتا استان البرز در پی رصد و پایش فضای مجازی، به سایتی برخوردند که در آن اقدام به تبلیغ فروش آنلاین تجهیزات رایانه ای زیر قیمت بازار در فضای مجازی می کنند.

سرپرست فتای استان البرز اظهار کرد: در بررسی های تکمیلی پلیس فتا مشخص شد که این قیمت های وسوسه انگیز و ویژه در دستور کار پلیس فتا استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات این پلیس مشخص شد که گرداننده این سایت اینترنتی پس از تبلیغات گسترده در خصوص فروش تجهیزات رایانه ای برای دریافت وجوه سفارش داده شده از درگاه های پرداخت اینترنتی معتبر استفاده و با این ترفند اعتماد خریداران را جلب می کرد.

جلیلیان تصریح کرد: کارشناسان این پلیس با انجام اقدامات گسترده طراح و مالک سایت و محل زندگی وی را در استان تهران شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده دستگیر و پس از انتقال به این پلیس به جرم خود مبنی بر فعالیت در حوزه فروش تجهیزات رایانه ای از طریق اینترنت اعتراف و اقرار کرد این سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش کالاهای ارزان قیمت در بستر مجازی شیوه کلاهبرداران اینترنتی

فروش کالاهای ارزان قیمت در بستر مجازی شیوه کلاهبرداران اینترنتی