مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 03:502021-04-18اقتصادي

ضرورت ورود فن بازار به صنایع تبدیلی کشاورزی/ برنامه های فن بازار کردستان تدوین شود


معاون اقتصادی استاندار کردستان گفت: ورود فن بازار به صنایع تبدیلی کشاورزی ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در سنندج، خالد جعفری در اولین جلسه شورای هماهنگی فن بازار منطقه ای استان در سال 1400 اظهار کرد: موضوع فن بازار چیزی نیست که واحدهای اقتصادی ما با آن بیگانه باشند اما لازم است به صورت یک بسته (پیشنهادی) به واحدهای صنعتی ارائه شود.

  وی افزود: می خواهیم در راستای اقتصادی تر کردن واحدها و دستیابی به تولید بیشتر و بالطبع بازارهای وسیع تر، فناوری روز را جایگزین تکنولوژی گذشته کنیم.

  جعفری یادآوری کرد: سرعت رشد فناوری در کشورهای توسعه یافته خیلی زیاد شده است، ارتباطات فاصله میان فناوری را در کشورها بسیار کم کرده در استان ما این موضوع را به صورت جدی در فن بازار ببینیم.

 معاون اقتصادی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: فن بازار باید در موارد اثرگذار بویژه موارد کلان وارد شود، در این صورت می توانیم بگوییم موفق عمل کرده ایم.

  وی خواستار ورود فن بازار به صنایع تبدیلی کشاورزی شد و افزود: راحت ترین کار، تولید است لذا باید در مراحل بعدی یعنی بازاریابی و فروش ورود کنند.

  جعفری بر ضرورت تدوین برنامه های فن بازار استان در این جلسات تاکید و این امر را موجب افزایش بازدهی تولید در استان و جهت دهی به شرکت های دانش بنیان نیز عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ورود فن بازار به صنایع تبدیلی کشاورزی/ برنامه های فن بازار کردستان تدوین شود

ضرورت ورود فن بازار به صنایع تبدیلی کشاورزی/ برنامه های فن بازار کردستان تدوین شود