مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 05:202021-04-18اجتماعي

احتمال وقوع رگبار و بارش تگرگ در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از وقوع بارش های بهاری همراه با احتمال وقوع رگبار و بارش تگرگ برای امروز در آسمان استان خبر داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از وقوع بارش های بهاری همراه با احتمال وقوع رگبار و بارش تگرگ برای امروز در آسمان استان خبر داد.

مهران چراغپور در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه هشدار زردرنگ برای چهارمحال و بختیاری صادر شده است، اظهار کرد: این هشدار به معنای این است که پدیده ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالی ایجاد کند، این هشدار برای آگاهی مردم صادر می شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده ای جوی را داشته باشند.

وی افزود: وقوع بارش های رگباری در سطح استان به خصوص برای شرق استان (شهرستان های بن و سامان) برای امروز پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: رشد ابرهای همرفتی و وقوع رگبارهای بهاری حاصل این سامانه است که البته شدت این سامانه ضعیف است اما به دلیل کوهستانی بودن منطقه ممکن است بارش هایی را به دنبال داشته باشد.

چراغپور با بیان اینکه این سامانه تا اواخر وقت امشب در سطح استان حاکم است، گفت: وزش لحظه ای تندباد موقت، احتمال خیزش گرد و خاک و در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال وقوع رگبار و بارش تگرگ در چهارمحال و بختیاری

احتمال وقوع رگبار و بارش تگرگ در چهارمحال و بختیاری