مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 06:252021-04-18اقتصادي

همگام شدن صنایع با فناوری روز نوید بخش توسعه است


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه استاندار کردستان همگام شدن صنایع کردستان با فناوری روز را نوید بخش توسعه استان عنوان کرد.

- ایسنا/کردستان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه استاندار کردستان همگام شدن صنایع کردستان با فناوری روز را نوید بخش توسعه استان عنوان کرد.

خالد جعفری در اولین جلسه شورای هماهنگی فن بازار منطقه ای استان در سال 1400 اظهار کرد: موضوع فن بازار چیزی نیست که واحدهای اقتصادی ما با آن بیگانه باشند اما لازم است به صورت یک بسته (پیشنهادی) به واحدهای صنعتی ارائه شود.

وی افزود: می خواهیم در راستای اقتصادی تر کردن واحدها و دستیابی به تولید بیشتر و بالطبع بازارهای وسیع تر، فناوری روز را جایگزین تکنولوژی گذشته کنیم.

جعفری یادآوری کرد: سرعت رشد فناوری در کشورهای توسعه یافته خیلی زیاد شده، ارتباطات فاصله میان فناوری را در کشورها بسیار کم کرده و در استان ما میتوان این موضوع را به صورت جدی در فن بازار ببینیم.

معاون اقتصادی استاندار، خاطرنشان کرد: فن بازار باید در موارد اثرگذار به ویژه موارد کلان وارد شود، در این صورت می توانیم بگوییم موفق عمل کرده ایم.

وی خواستار ورود فن بازار به صنایع تبدیلی کشاورزی شد و افزود: راحت ترین کار، تولید است لذا باید در مراحل بعدی یعنی بازاریابی و فروش ورود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همگام شدن صنایع با فناوری روز نوید بخش توسعه است

همگام شدن صنایع با فناوری روز نوید بخش توسعه است