مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 07:102021-04-18دانش

سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان غربی منصوب شد


سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی، غلامرضا منصور فر را به عنوان سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان غربی منصوب کرد.

در این حکم انتصاب آمده است: با توجه به استعفای علی محمد نیکبخت و ضمن تشکر و آرزوی توفیق برای وی، بر اساس پیشنهاد معاون پژوهش و فناوری، به موجب این حکم به سمت سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان غربی منصوب می شوید.

امید است که با تدبیر جناب عالی و تعامل مؤثر با مدیریت استان و دانشگاه های بزرگ منطقه، برنامه های اجرایی پارک تداوم یابند و شرایط لازم برای رشد و توسعه کمی و کیفی پارک در عرصه های کالبدی و محتوایی و نقش آفرینی هرچه بیشتر در زیست بوم کارآفرینی و نوآوری فراهم آید و جایگاه پارک علم و فناوری آذربایجان غربی در برنامه های توسعه ای منطقه ارتقا یابد.

همچنین با توکل به خداوند سبحان و پیروی از آموزه های اسلامی و مبانی علمی مأموریت ها و وظایف محوّله را بر پایه قوانین، سیاست ها و برنامه های مصوّب دولت تدبیر و امید و طرح های پیشنهادی به مجلس محترم شورای اسلامی به انجام رسانید و با جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران در مراکز دولتی و خصوصی حوزه فناوری نقش خود را به شایست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان غربی منصوب شد

سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان غربی منصوب شد