مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 09:252021-04-18سياسي

به یاد 29 فروردین 67 بر روی عرشه ناو شهید ناظری/ آمریکا همان خونخوار دهه 60 است


ویژه برنامه بزرگداشت شهیدان اسدالله رییسی و اسحاق دارا دو شهید شاخص رویایی مستقیم نظامی آمریکای جهانخوار با رزمندگان ایرانی در آبهای خلیج فارس امروز بر عرشه ناو شهید ناظری در آبهای خلیج فارس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، امروز 29 فروردین  سالروز شهادت شهیدان دارا و رییسی در خلیج فارس به دست تروریست های آمریکایی است؛ شهدایی که در یک جنگ نابرابر در 29 فروردین 67 به شهادت رسیدند.

شهید اسحاق دارا یکی از جانبازان جنگ تحمیلی بود که در عملیات والفجر 4 در سال 1362 از ناحیه پا مجروح شده بود اما به فاصله کوتاهی از مجروحیت بار دیگر به صحنه های دفاع از کشور بازگشت.

  شهید اسدالله رییسی نیز از بسیجیان 8 سال دفاع مقدس بود که همگی رزمندگان هرمزگانی چیزی جز ایمان، شجاعت و خستگی ناپذیری و اخلاق سراغ ندارند.

در 29 فروردین ماه 67، تروریست های آمریکایی با حمله به سکوهای نفتی ایران از جمله سه سکوی سلمان، رشادت و نصر در آبهای خلیج فارس آنها را به آتش کشیدند و در همان روز با حمله به ناوچه جوشن و ناوشکن های سهند و سبلان با غرق ساختن آنها موجب شهادت 56 تن از غیورمردان نیروی دریایی ارتش شدند.

  دلیرمردان حماس ه بزرگی از مواجهه مستقیم با دشمن جهانخوار آفریدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به یاد 29 فروردین 67 بر روی عرشه ناو شهید ناظری/ آمریکا همان خونخوار دهه 60 است

به یاد 29 فروردین 67 بر روی عرشه ناو شهید ناظری/ آمریکا همان خونخوار دهه 60 است